Sunmi's Birthday Café ❤ - 2023.05.01.

Vasárnap (2023.04.30.) rájöttem, hogy hétfőn nem lesz tanítás, mert akkor van az egyetemem (University of Seoul, ahol most egy fél évet tanulok) alapításának az évfordulója, úgyhogy éppen gondolkodtam, hogy mit csináljak, amikor éjfél körül láttam, hogy Sunmi posztolt Weverse-ön, hogy megnyílt a birthday café-ja (a születésnapja május 2., most lett 31 éves). Gyorsan utánakerestem és akkor eldöntöttem, hogy ez lesz a hétfői terv, hogy odamegyek, tök jó lesz, iszom valamit, élvezem a zenét, Sunmi-s merch-öt is begyűjtök és még tanulni is tudok, tökéletes.

12-kor nyitott a hely, én olyan fél 1 előtt kicsivel már meg is érkeztem, szerencsére bőven volt akkor még hely. A kávézó szinte legvégében ültem le az ajtóval szembeni irányban. Maga a kávézó (카롱씨) nem túl nagy, de azért összesen olyan 16 ember le tud ülni benne. Vettem egy Royal Latte-t, kaptam hozzá egy Sunmi-s képeslapot, egy photo card-ot és egy papírpoharat. Elkezdtem tanulni, aztán már megéheztem, úgyhogy kipróbáltam az ’event macaron’-t, ami nagyon kis cuki volt és picit meg is lepett, de nagyon-nagyon finom volt! Ahhoz pedig járt egy ilyen kis cuki matrica, amire rá van írva, hogy „미야” (Miya)! (Miya-ne Sunmi fandomjának a neve, jelentése pedig Sunmi otthona/családja).

A hely nagyon szépen ki volt dekorálva, tele Sunmi-ról minőségi képekkel, egy részen más idolok képei kis üzenetekkel, akik elvileg nagyon szeretik Sunmi-t és ők küldtek kis üzeneteket neki előre (ha jól értettem).

Azért már 5 után kicsivel elgondolkodtam, hogy el kellene mennem lassan enni, de valahogy úgy éreztem, hogy jó lenne még maradni, valahogy nem akaródzott mennem.  Egyrészt ha hazamegyek úgysem tanulok, másrészt meg jó volt ott ülni, hallgatni a zenét. Lehet, hogy titkon bennem volt az is, hogy mi van ha Sunmi véletlenül eljön meglátogatni a kávézóját, bár ez nem hiszem, hogy úgy igazán tudatosult bennem, csak inkább az agyam mélyén ott volt lehetőségként, mert voltak olyan fanok a kávézóban, akik egész nap ott voltak, de úgy mintha várnának és volt benn projektor is, de persze ez még nem feltétlenül kellene, hogy jelentsen bármit, mégis emiatt visszagondolva, azért picit reménykedtem. Végül a cuccomat otthagyva elszaladtam a közeli 7-eleven-be és vettem egy kimbap roll-t, aminek megettem a felét, majd visszamentem a kávézóba és vettem még egy innivalót, csak most Green Tea (Matcha) Latte-t, amit imádok.  

Talán kb. fél órával később egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki felkiált, hogy „Á, a kocsi.” vagy valami ilyesmi. A birthday café szervezőknek tűnő koreaiak felálltak, készítették elő a fényképezőgépet (professzionális gép), meg mindenki kicsit gyorsan még sminkelt, igazgatta magát, de én még ekkor is mondtam magamban, hogy jaj, biztos nem jön ide, csak valami olyan kocsit láttak biztos és azt hitték, hogy ő az, de biztos csak vaklárma az egész. Aztán csak azt látom, hogy Sunmi szépen besétál az ajtón….. o.O

Először nem akartam hinni a szememnek, aztán ahogy realizáltam, hogy ez tényleg ő, majdnem szívrohamot kaptam szerintem, gyorsan felálltam én is és elővettem a telefonom, hogy fotókkal és videóval meg tudjam őrizni emléknek ezt a hihetetlen eseményt. Mit mondjak, iszonyúan remegett a kezem és a szívem a torkomban dobogott, alig bírtam rendesen tartani a telefont és közben több mély levegőt kellett vennem, a mosolygást pedig ha akartam sem tudtam volna levakarni az arcomról.

Sunmi több szervezőt üdvözölt, mint rég nem látott barátokat, majd szép lassan körbenézett a kávézóban, lefotózott mindent, csinált pár szelfit és aláírta az összes falon lévő képet, közben pedig folyamatosan beszélgetett a szervezőkkel. Annyira nagyon kis aranyos volt, a mosolya, a visszafogottsága, de mégis a kedvesség, melegség, ami áradt belőle. ️ Ezután mondta, hogy akkor csinál mindenkivel képet. *-* (Az eladón és egy barátnőjén kívül, 11-12-en voltunk) Kicsit félve és megilletődve az utolsók között mentem én is fényképet csinálni vele és olyan kis édes volt, engem is kb. teljesen átölelt így féloldalt ️ , de nem is úgy mint sokszor a koreaiak szokták, hanem rendesen (volt, aki utána mondta is, hogy mikor meglátta a képet azt hitte, hogy csak valami koreaival fotózkodtam, akivel jó barátok vagyunk, de hogy nem az énekes Sunmi-val :D). Annyit tudtam hirtelen mondani neki koreaiul, hogy tavaly láttam őt Lengyelországban és többször megköszöntem neki a szelfit. ^^

Miután mindenkivel csinált szelfit, még pózolt párat az őt ábrázoló poharakkal, majd utána aláírt még egy papírt is a kávézónak címezve, ami gyűjti egy mappában az idolok aláírásait. Még annyi volt, hogy odakint, a nagy plakát előtt is fotózkodott. Ott még vettem a bátorságomat, és mondtam neki, hogy egyszer jöjjön el Magyarországra is. Mondta, hogy szeretne, mert azt hallotta, hogy szép.

Dreamcatcher mellett Sunmi az egyik kedvencem és a kevesek egyike, akinek elmentem koncertjére, ráadásul egy másik országba (Varsó), úgyhogy ez extra special élmény volt számomra. Nem tudom kifejezni, hogy mennyire örültem! ️ Még utána órákig nagyon vert a szívem és sok idő kellett, hogy valamennyire lenyugodjak, aludni is nagyon sokáig nem tudtam (szerintem még legalább napokig a hatása alatt leszek és többségében most csak Sunmi-t fogok hallgatni, haha), de awww, tényleg, felejthetetlen élmény volt.

 

És egy videó, amit csináltam emlékként erről a felejthetetlen napról 

https://www.youtube.com/watch?v=XrFJbTCL_jA

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Pozitívumok, negatívumok és érdekességek Koreában

Az utazás és érkezés napja, a szállás - 2023.02.15-16.